I know it's over and it never really began. But in my heart, it was so real.



Tänker inte ens ge mig på att försöka nämna min brutala osexighet just nu. Två dagar i soffan med varma koppen och strepsils som enda näring är ingen bra kur för sånt tydligen. Dock ska det förhoppningsvis hjälpa mot min olidliga hosta. Hoppas på bättre tider imorgon och ska nu försöka förflytta mig från soffan till sängen utan att dö på kuppen. Snurret in my head är inte att leka med. Sleep thight!

Edit; Det går inte att förklara hur obeskrivligt sugen jag är på hamburgare just nu. Jag lovar. MAAAAAAAAAAAAT!


Kommentarer
Postat av: Anthony

Vackra bilder! Talang.

2011-02-05 @ 14:01:39
URL: http://www.viktkung.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback