Freakshow



Hejhej hemskt mycket hej! Har varit fullt upptagen med julen och allt därtill sen senast. Bakat peppisar, slagit in presenter (kämpat som litet svin med detta pga jag äger inget tålamod), sett love actually för många gånger, skrålat med i Justin B's - Misteltoe, ätit (mig gravid) och till slut även firat möcke fin jul ♥.

Nu de senaste dagarna har jag mest legat hemma i matkoman som blir efter all mat och kollat två säsonger av glee (om sanningen ska fram..) Även brottats med resten av befolkningen här i sverige på rean, kramat lite extra på min fina familj och sprungit på ikea. Antecknar ni det? Hursomhelst, 2012 är på G juu! Lite halvskrajj. Och angående själva nyårsafton så skulle jag helst gömma mig under sängen istället för att krypa i snortight nyårsklänning. Har ungefär samma hudfärg som ett lakan. Smälter in i den vita väggen bakom mig. Riktigt sexigt. Har dock fruktansvärt trevliga planer för i år så blir nog illa tvungen att släpa mig ut ändå. Tror det kan te sig fint faktiskt, bortsett från min spökliknande hy dårå. Too bad. PUSS på er



PS. Tvättade mina vita Converse (de var vita innan diverse konserter osv osv) i tvättmaskinen. Trodde inte på mirakel förens nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback