att vara ett psykfall är också en livsstil




Hallooo. Här kommer spännande saker som hänt denna vecka.

  • Avslutning med mina dansbarn. blev töntigt stolt mamma där med tårar i ögonen a la "dom växer upp så fort buhu".. okej jag skojade men efter 23 bamsekramar blir man lite cheesy.
  • Hälsat på Elin borta i Haninge. Träffade fruktansvärt trevligt folk, lite gamla och lite nya. Filade på våra framtidsplaner gjorde vi (fantastiskt att det faktiskt finns några för min del) och drack te.
  • Jobbat. älskar nyblivna pappor som är såsåså stolta över sina nya små att dom glömmer sluta använda bebisspråket när dom pratar med mig. hihi
  • Spelat Temple Run. hahaha. kan. inte. sluta. ser små pengar när jag blundar alltså.
  • Träffat Isa också, fina tjejen.
  • Inte dammsugit mitt rum. det som är spännande med det är hur nasty det är. Allvarligt. är dessutom typ en halv kvadratmeter att städa så why god why gör jag det inte bara? detta eviga mysterium.
  • Den här tjejen. Blir lite lesbisk.

    Och ikväll vänner rådäckade jag i soffan efter jobbet. Sov som en död sten tills mamma kom hem och hittade mig där. Möcke fashionabelt. Jobb på agendan imorgon igen samt eventuellt vinhäng hos olivia. Vi får se vi får se. Men nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nattkatten

haha till bilden!

2011-12-03 @ 19:33:28
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback