ever since I was eight or nine I've been standing on the shoreline always waiting for something lasting




Hej på er. Visst är det scheisseläskigt att det är augusti redan? Bara tanken på le school ger mig spasmer i ena ögat. Men, någon sa att det "ju faktiskt är en hel månad kvar", och det är ju sant. Mer eller mindre. Dvs, det finns ungefär lika mycket tid till att slösa bort på dumheter och braheter och allt annat däremellan kvar. Även om de sista veckorna alltid verkar springa iväg tiotusen gånger fortare än de första. Bummer.
Men hur har ni det då? Återigen blev det ju lite tyst på uppingfronten men det är ju någon form av rutin nu. Hursomhelst så hoppas jag ni mår alldeles fint ni. Själv så är jag litte ledsen hestis kanske. Man bara tiny winy. Och det ligger nog mest i dåligt näringsintag och för lite sömn just idag, men också lite, litee för att min chompis oro har flyttat in i min mage och bosatt sig där igen. Och på dagarna är det ju ingen baggis alls, men på natten rullar jag sjuhundra varv bland lakanen och tror bestämt att min hjärna har some sneaky under-cover plans på att ha ihjäl mig. Men det hör väl kanske till på nå vis, trots lite småångest ibland och a few ligga-under-täcker-dagar.  Men utöver det så är allt som det ska. Jobbar en himla massa, bor i solen när den tittar fram och är som mest olycklig när oboyen är slut i kaffemaskinen på jobbet. Ska sova nu också, första natten på länge i min egen säng som luktar någon mer än bara mig.

Kommentarer
Postat av: Voldemort

När jag kommer hem åker vi till the big city Stockholm o fikar tycker jag! Puss

2011-08-02 @ 23:25:08
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Isaura

Du äger. Och jag tycker som the-one-who-must-not-be-named ovan: fikamys hos dig eller mig snarast!

2011-08-03 @ 14:57:41
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback