Ärkepessimisten har talat igen.



Så jag sitter alltså på landet då i skrivande stund och är svinhungrig men vägrar att erkänna det. "ja men ät lite istället, så blir du lite trevligare" Ja du vill det va????? Jag kanske gillar att fräsa till svar när du frågar något, gillar att säga att "jag hatar det där" fastän jag inte gör det för jag vill bara vara dum. Och jag kanske vill vara the one mean bitch i sammanhanget bara för att det går och kanske vill skrika och slåss och banka huvudet i väggen. MMMMMM PRECIS! But then again no, sånt gör ju inte jag för jag är ju så jävla "trevlig och förståndig" och mogen framförallt. Ja jävlar. Vill bara samla alla känslor som bor i min kropp, bygga en riktig jäkla pms-bomb och kasta den på nått. Men sååå gör man ju inte, och säger inte framförallt. Sök hjälp. Håller mig till att vara så jävla rebellisk att jag inte svarar när du ringer istället (första gången, andra gången fick jag dåligt samvete) och säger att maten är äcklig. Känner mig hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback