det tåls sägas tusen till



hallooo. Imorse var livet litte jobbigt säg så jag låg kvar i sängen lite för länge och inspekterade väggen. Fantastiskt vad intressant den kan vara serni, jag menar lattefärg - my god! .. Såg en spindel i taket och hade 1 liten procent kvar på mobilen sen, så till sist kravlade jag mig upp. Rätt smart att inte mata ångestmonstret i magen mer än vad som behövs också, så det blev lite frukost på det. Följde med pappa till Ikea sen för de skulle ha nya stekpannor till nya införskaffade KADAM-spisen här hemma (vågar inte ens röra den). Och jag skulle köpa nya lakan till min säng därför att alla som finns nu antingen är så mönstrade att man bryter ögonen eller har pongo på sig. Vilket inte är sååå fint kanske, så jag köpte nya helvita. 
Har precis bäddat om nu också och duschat så mysfaktorn just nu är va va woom. Ska sova assött inatt, räkna med det ni. Pöss

Kommentarer
Postat av: Isaura

Älskar dig. <3

2011-08-16 @ 02:33:06
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback