littenn pundarlodis hälsar




- himla trevlig kväll igår iallafall. kräftiss och sånt där, fast att det är scary ass hell med skalandet och shizzl. "man ska inte äta hjärnan"
nähä nänä okej, precis. inte hjärnan.
- shåå, skolan har börjat. allt är sig likt förutom nån ny hårfärg här och var och ett gäng skitskrajja ettor. naaw.
- gillar inte att alla album på fejjan nu heter höst/yadayada istället för något med sommar. onödigt att skylta met, blir ju ledsen.
- förvänta er inget hisnande från mig här va, den tinywiny fina biten av min personlighet dör i samband med årstiden.
det är god damn monster-amanda som kommer fram nu. bits och rivs och bor i en grotta i skogen.
- om man tittar på tv-shop tillräckligt länge så verkar det ju ändå ganska övertygande.

Kommentarer
Postat av: Blanca

Hahahahahaha fan vad skrajjiiis du var med kräfthjärnan! nej jag skojar. hade jag också varit. men du var duktig på att äta det ju!

Och jag tror inte på amandamonstret, bara så du vet! puss

2011-08-29 @ 18:14:24
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback