Parta lite granna


Arkivbild från före kristus.


Alltså herrejävlar vilken kaos-dag det var på jobbet idag. Har haft stressiga dagar förut, men fasen det här var typ 953250453 gånger värre.
Fick gå hem vid halvåtta och nu har jag hunnit med att slänga i mig lite middag och typ göra något åt mitt svinto till hår. Blev ju ingen förbättring direkt men nu kanske jag inte skrämmer bort folket i min närhet så att säga.
Hursomhelst, finfin fika med Jenny idag. Vi blev bästa buddies med killen som ägde stället och var dessutom inne en sväng på PetSound. Och oh lord, hade gärna flyttat till det sistnämna stället. Kände för att göra sweetsweet love med allt som fanns där. Mighty.
Ohhhh nu måste jag rusa till bussen, vankas artonårspartaj på byn. Pössar

Kommentarer
Postat av: Jenny

sjukt bra fika :D

jo PetSounds är kryymt!

2011-04-10 @ 18:27:42
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback