Vi bytte nummer, du bodde långt bort.



Det här inlägget har varit pågående i typ tre timmar nu. Lär ju inte bli något vettigare än såhär men det jag försökt komma fram till är fall att ser ni mitt hår? Jesus. Nu såhär sju liter balsam och en omgång med plattången senare ser det lite, liteee bättre ut, som tur är.
Igår åkte jag alla olika slags färdmedel som finns för lite untza untzaa långt bort. Inte riktigt någon höjdarkväll men äsch äsch. Och idag var jag i stan och tog en mysfika med Maria. Tror vi hann ventilera ut allt som fanns att prata innan det bar av hem igen. Mycket fint! Mötte upp grabbarna grus on the way och nu vankas grillkväll på Markus residens och en tur till kanalen med Amos latero. Så asså det är mycket som ska donas i skrivande stund, i och med att jag sitter half-naked och skriver detta. Vad har hänt med mina kläder?! Allting är fult.
Och förresten vet ni hur svårt det är att dra en snygg pose när någon tittar på. Tyckte jag såg riktigt fierce ut innan det kom ett asgarv från andra sidan bordet.. Men anywhooo, måste rusa. Ha en dunderkväll ni, så hörs vi! Pöss

Kommentarer
Postat av: Du vet vem..........

Det var mycket uppskattat. Ta hand om dig!

2011-05-01 @ 19:03:04
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha gumman, har sätt att du skrivit väldigt mycket om ditt hår i de senaste inläggen.

Tänkte bara säga om du är intresserad att få ditt hår klippt gratis så har jag kundpass på fredag :)

Om du skulle vilja, för har bara en kund vad jag vet :) Men om du är intresserad så hör av dig ;)



KRAM

2011-05-02 @ 13:06:08
URL: http://itsneverends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback