It don't make any difference to me, what the world thinks about us baby.



Mhmm, fina helgen. Nog för att det var mer typ murded on the dancefloor i fredags och absolut dött där ett tag så hade jag Olivia en fabulös kväll med halvcreepy jordgubbsdrinkar och grymma moves on our own. Hehehe.
Men dagen efter var ju tyvärr inte lika fabulös och mitt humör när klockan ringde var på nivån under bedrövligt.. Jag var ful som stryk utan överdrift och mitt hår luktade typ som en exotiskt blandning av rök och djungel.. Åhåhåh vad ni ville vara mig då. Hann med en dusch där och sjutton koppar kaffe senare så ba TADAAA - Ny människa. Sen bar det av mot jobbet.


Hamnade hos Blanca efter det med lite förmys innan vi rörde oss mot Jarlaberg. Svingo kväll med typ 275420 nya ansikten och bra musik, untza untza där ett tag innan vi for vidare. Skön cykeltur mitt i natten och absolut helt skevt sällskap på bussen innan vi landade hemma hos Blanca igen. And I'm telling you guys right now, aldrig heels om ni ska gå sjuhundra mil, cykla och dansa röven av er på en och samma kväll. Fyfarao vad ont jag hade igårkväll. Mahh. Men anywhooo, prima kvällar alltså. Feeeeeet helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback