Lägesuppdatering


- Debaser i höstas´

Hola. Det känns lite som att mina uppdateringar kommer lite på måfå här senaste tiden. Men mään, det här har varit en hell of a vecka. Och än är den inte shlutt. Har kommit hem runt tio varje dag och sådär fashionabelt fått slänga i mig ett halvt äpple till middag medans diverse möten, dansgrejer, filippas slutkonsert och jobb har tagit upp tiden. Det funkar kära ni men det blir ju dessvärre inte mycket tid kvar för er, som sagt. Sorrylorry.

Hursomhelst, ikväll ska jag till Elins residens och käka TACO! Hehe. Känner att det mycket väl kan bli veckans höjdpunkt då mat inte varit min högsta prio, inte sömn heller för den delen. Så jag ska strax slänga i mig sjuttonde koppen kaffe nu, försöka att inte gå bananas av trötthet och släpa mig ut i det råäckliga vädret. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback