Just gonna stand there and watch me roar, but that's alright because I am a dinosaur.



Får ni också ångest när ni går in här? Förlåååt! Men är det inte för att jag är busy working med något annat så är det för att jag inte har något fabulöst att dela med mig av. Är inget stort fan heller av krystade inlägg med allmänt ordbajs som innehåll. Så ni får stå ut helt enkelt.
Men anywhoo, nog om det. Har hunnit med att jobba röven av mig i både skolan och jobbet since last time, stängde igår och hade matteprov i måndags. Jobbar dessutom till nio idag samt fredag och hade även prov idag plus ett till imorgon. See my point? Har dessutom träffat tjejerna lite granna, ätit gayflingor och älskat dom av hela mitt hjärta, deklarerat (HAHAHA), och klivit innanför dörren efter en jobbig dag i skolan - sett mig själv i spegeln och tänkt HOLY MF, VAD FAN GICK FEL HÄR? Ja ni ser, lite av varje.
Nu ska jag dricka femtioelvte koppen kaffe för dagen och slösa en timme innan jag ska till jobbet. Toodiloo

Kommentarer
Postat av: Jenny

VAD är det på bilden? :o

2011-04-13 @ 22:55:52
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback