Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv.



Har ni hört Maggio's nya? Så fin. Jag tror mitt hjärta blöder. Får ursäkta för hundramiljonte gånger för att jag inte skriver, men jag har typ dött. Ett stycke sliten tjej har kämpat sig igenom den här veckan. Mår illa om vartannat och har ont i kroppen, sover apdåligt på det också så om jag nu hade any kind of dygnsrytm så är det totally messed up nu. Fattar inte vad som hände, mådde helt prima och sen ba BAM så attackerade livet mig. Och nu har jag blivit värsta sentimental-junkien som inte klarar en kvart utan att gråta för något helt orelevant som att typ stoppknappen på bussen inte funkar. Känns bra när man är 17. Suck. Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: Steffie

Hört att det är skönt när det är hårt iaf, om det nu lättar. Pröva en annan stopp-knapp nästa gång!

2011-04-07 @ 10:04:03
URL: http://kungsteffie.blogg.se/
Postat av: Du vet vem.............

Vi ses o pratar snart!!

2011-04-07 @ 23:12:43
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback