YOU WERE THE END OF MY WORLD.



Hello kåmpisar. Har inget bloggflyt längre, inget nice som händer och inga nice pix som rullar in. Det är kallt och jag vill bo i min säng. Det roligaste som händer i livet är typ om jag får sova tio minuter extra på morgonen. Har dessutom just nu en so-called förkylning som vill döda mig men som samtidigt inte är tillräckligt bad för att jag ska slippa gå till skolan. Så istället får jag sitta där med snor i hjärnan typ och en hals som bara leker rakhyvel. Yeah ni ser. Livet är fett tufffft. Nä men jag ska inte klaga. Imorgon börjar jag tolv. Inte för att skryta liksom. Hehe jag driver, klart det är för att skryta. SOVMORGON HELL YEAH! Woopwoop. Jaja, vad mer? har femtioelva inlämningsuppgifter och lika mycket ork som en sten. Väntar på att någon annan ska göra dem åt mig but i guess that won't happen så någon dag snarast borde jag väl få tummen ur och studera lite grann. Någon dag.. Nu kan jag känna hur sängen längtar efter mig, måste nog skynda mig dit. Hoho. PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahhahahhaha

älskar ditt babbel :D

2010-09-28 @ 21:59:39
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback