Crash and burn girl, you don't mind the fall until your face hits the ground.



Hello. Min döda hals och jag drog ut på partaj igår, tillsammans med mina b-rudar steffie och michelle rullade jag mot lugnet för lite drag. Kvällen var pretty much lyckad och vi hade det näiis. Några timmar senare däckade vi dock alla tre hos michelle och idag gick vi upp latelatelate. Började dagen med att dra oss mot donken för lite frukost, haha. Glamorousliving all the way som sagt. Eller inte. Men det funkar. Anyways, nyss behövde jag ställa undan alla mina beloved sommarskor och det tog sönder mitt hjärta. Lovar att det gick av lite av tanken på att mina babes ska stå ute i förrådet ett halvår. Suck. Okej, vi ska inte överdriva här men ser ni min point? Jävla vinterhelvetesskitwaaah. Die vinter die. Okej så. Enough with the klaging. Nu ska jag typ chinchilla hihihi i soffan och dricka cola. Någon som har koll på releasedatumet av Adams-Rays skiva? Väntar med spänning typ. Dum av dig dododo. Untz. Yees. Men som sagt, chilla var det. Och förresten, robot unicorn människor, fett gay men såå kul. Kolla det på ansiktsboken! KRAM


Kommentarer
Postat av: michelle

you're amazing <3

2010-09-26 @ 20:06:24
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback