Att förstöra för sig själv är det enklaste i livet.

Tjä. Unplaned nights always turn out to be the the bests nights sägs det, testade den teorin igår actually and yeah it's true. Behövde muntra upp min lilla lady Steffie så vi drog ut och hade en crazy men grym natt. Alice hängde också på och det var hos henne vi landade några timmar latero och somnade på en nano ni vet. Today ser planerna någorlunda lika ut men mina ladies tonight är Linnea och Lenny. Det är fekkewlitow i spånga så jag ska rulla dit typ nu. Dock ser jag ut lite som typ quasimodos barnbarn. Mitt hår lever sitt eget liv också och min garderob is working against me. What to do liksom. Får hitta på något. Yes. Nu ska jag taggataggatagga, tonight's gonna be a good good night! Yeah club can't even handle me right now ni vet. Vi hörs, PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

Ååååh nu vill jag höra, vart köpte du dina finfina ringar????????? ;D

2010-09-19 @ 21:04:32
URL: http://swedishchipmunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback