WE ARE YOUNG AND IN LOVE WITH THE THOUGHT OF BEING IN LOVE



Det är inte sådär halvcharmigt, ni vet har-en-dålig-dag, men let's ta en cigg, käka glass, gråta en skvätt and get it all right again. Det är inte så. Det är inte som på film. Det är inte ens att må dåligt. Eller bra. Det är att inte må alls. Det är att vara helt jävla tom på insidan. Och sen få panikångest för att det gör så jävla ont. Ont att vara helt empty. Förstår ni? Det finns ingenting som kan göra ont. Ändå har det nästan ihjäl en. Jag mår ingenting.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag känner igen mig.

2010-09-01 @ 23:46:51
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Isaura

Ville bara muntra upp dig. Förlåt om det slog fel. Jag menade inget illa, och det vet du. Jag älskar dig. <3 Du, om någon, vet att jag inte "alltid är positiv". Jag försöker, men ibland faller den ridån isär. Tro mig, jag vet hur det är att må dåligt eller må, som du säger, ingenting. Försöker bara få dig att se lite ljusglimtar så att du slipper falla ner i den där gropen jag en gång låg i. Det var därför jag skrev kommentaren på det sättet jag gjorde. Jag älskar dig. Än en gång, förlåt om du tog illa upp.

2010-09-02 @ 07:32:17
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: mongot

tönt

2010-09-02 @ 13:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback