There's just must be more to life then this.



Hello amigos. Idag är jag inte så jävla bright. Kan inte prata någonting för det lilla av min röst som levde igår pratade jag bort med Elin. Dock var det nog värt det för jag har saknat ihjäl mig efter människan! Knatade hem runt elva och somnade typ på en nano once again. Och idag gick jag upp tolv hehe. Tänkte att lite sömn skulle rädda mig från att dö av mitt halsont men nej det gjorde det inte. Så nu är jag död. När jag tänker på mitt matteprov på måndag så dör jag lite till. Så jag är typ dubbeldöd och det är lördag. Och det är illa. Typ supermegajätteilla. Yeah.. Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Försökte att äta sura bilar nyss men eftersom att jag är död känner jag ingen smak. Åt dem ändå. Suck. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin L

(nu fjäskar jag bara så du vet..... -.-) DU ÄR GRYM! :D<3

2010-09-25 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback