There was a time that we’d stay up all night. Best friends, yeah talking 'til the daylight. Took the joys alongside the pain, with not much to lose but so much to gain.




Tjä. Det enda lilla som någonsin skulle kunna vara pyttelite (visar på fingrarna liksom, såååå lite) bra med att det blir höst är att man kan köpa nya saker. För jag menar hösten is killing my soul typ. Men den kan ju iallfall få dö på ett snyggt sätt liksom. Så när jag blir grå och blek och typ går sönder halvt av kylan så kan jag ju i alla fall ha nice kläder. Haha yeah. Annars då, jag dricker way to mycket te all the time, min hals strejkar och jag har matteprov på måndag. Det sistnämnda har ihjäl mig lika mycket som hösten har. Jag har inte pluggat matte sen nationella proven. Och det var fan i februari typ. Vår lärare ville vara lite sjuk och våran vikarie ville vara slö så vi gjorde inget på tre månader. Och now iäm matematiskt handikappad. Och har prov på måndag. No happy ending här inte. Wellwell. Nu, dags för kaffe!


Kommentarer
Postat av: Jenny

åhhhhh klockan <3 var är den ifrån?

2010-09-22 @ 20:17:35
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback