Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem



Haha score. Vi har läxa i multimedia tills imorgon, uppgiften är att hitta en ful hemsida. Kom inte på någon sådär direkt så jag testade le google för att se om någon hade haft tid nog att samla alla fula sajter på samma ställe. And yes. Någon hade det. Fulahemsidor.se man tackar. Haha. Anyways nu är jag hemma. Och trött. Och sjuk. Min hals is killing me. Pallar inte med att det gått fem dagar på september och att jag redan är sjuk. För fem dagar sen var det fortfarande augusti, som faktiskt räknas som en utav sommarmånaderna. Jag menar hallå, fem dagar? Suck. Nu ska jag ligga i sängen och dö lite. Imorgon är det måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback