You never lose by loving. You always lose by holding back.



Heyooo! I throw my homework in the air sometimes, saying ayooooo, I'll take a zeroooo! Woop. Tur det är torsdag och inget plugg står på schemat då. Är trötttrötttrött och gladgladglad. Ska keka middag snart kåmpisarrr and then ska jag spendera resten av kvällen med how i met your mother. Box numero tre på geee. Hmm mer då? Jag köpte en tröja idag, och hur mycket jag än hatade franskan som jag tvingade mig själv att läsa i fyra år så har ändå en sak fastnat, när det blir plural så lägger man på ett S på "Le". Gina tricot tyckts dock ha missat det och hela den grejen så nu står det felfelfel. Lite failblog tycker jag. Eller ganska mycket. Yeah.. Hm, men mat och tv var det nu ja, lalala PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback