Sen den stunden satt jag fast i ett nät, förtrollad, bunden, tappa hjärtat i knät.



Hola. Skolan börjar om trettio och jag är already here (började skriva dett inlägg halvnio sen kom tuffingarna alex&andy and interrupted). Bussarna går knas så what to do liksom. Jag köpte kaffe och det funkar ungefär lika bra som en trettio minuters längre sovmorgon. Hmm, måndag idag och mjukiZdag in school. Någon drog ett evenemang på ansiktsboken så varför inte liksom. Ser ut som laZy_chey_94 dock men det går ju, lite så det känns ändå när jag somnade tre inatt. ASbra. Nu har jag typ druckit två koppar kaffe och heyy vilken underbar dag det är, energikick for the win liksom. hohohoh. Har tre lektioner innan dagen slutar och sen är det dans med mina minikidZ som är rätt awesome. Hoho. Then hem to sleep lite och imorgon är jag L to the EDIG. Hur nice? Asnice. På onsdag börjar jag ett också så det ryktas ju om en kväll med mina ladies då igen. Men det visar sig ju. Nu har jag medieproduktion och alltså det är ju ingen höjdare idag, vi ska analysera bokomslag.. Anyways, ha det gooooodie så hörs vi latero. KRAMKRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

älskar bilden! typ jättejättefina färger

sv: tack :) skulle också bli glad om jag såg en sån sak varje morgon ;D

2010-10-04 @ 23:41:31
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback