Coola kids kan aldrig dö, men för mig kan han göra ett undantag.



Borde pitcha ner rösten så dom spelar mig på radion
Spela mig på radion, spela mig på radion
Härma USA så dom spelar mig på radion
Spela mig på radion, spela mig på radion
Pumpa 808:or så dom spela mig på radion
Spela mig på radion, spela mig på radion
Köpte mig en autotuner och nu spelas jag på radion

Alltid siktat på rotation A
Så man kanske borde flytta ner till huvudstan
Och skriva någon rad
Om att vara vampyr och hela världen är så underbar

Jag måste sjunga vackra toner
Men Hellström behöver ingen autotuner
Vad gillar du för grejsimojs?
Bing bing baby jag kan va din crazy frog 

Men både NRJ och Rixs FM
Säger det låter inte nog likt Kent
Men Basshunter spelas åter
Och har han inte ADHD så lär vi andra få det



ZAKKE - SPELA MIG PÅ RADION

Stava Zakarias med S, nä aldrig att jag gör det
Jag tycker det ser lite gay ut, aaa du hörde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback