Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.



Hola. Vi hade det näis igår och det var lite crazy bananas precis som väntat. En film hann vi med att göra och resultatet är awe to da some. FETLÄNK right here. Nyss åt jag jordnötsringar till middag och spelade robot unicorn i en timme typ. Slog inte mitt rekord så det var väl lite waste of time sådär men what to dooo. Nu borde jag antagligen göra något åt läget som är kind of lazy, typ duscha och käka något annat än crap men heyy vem orkar. Det är lördag fifän. Dags att kliva upp ur soffan, kirra planer for the night och sen köra hoho. Eller? Får seee. Yes. Nu, fortsätta ta det chili tills det händer något kewl. Hey ho let's go.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Robot unicorn attack<3 haha så jävla kul och så gay ;D

2010-10-02 @ 21:12:49
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback