WHEN YOU'RE YOUNG EVERYTHING FEELS LIKE IT'S THE END OF THE WORLD. BUT IT'S NOT. IT'S JUST THE BEGINNING.



Hello. Nowadays är vädret icke mysigt. Regn, det är kallt, mörkt när jag går och kommer hem, och så blåser det. Jag menar om inte det är tillräckligt för att man ska sluta orka så vet jag inte vad. Typ. Alldeles nyss vaknade jag ifrån att ha sovit i tre timmar, vi slutade tidigare in school och de timmarna som skulle gått till studerande gick åt till att dö i soffan. Nu är jag dock vaken och ska ändå dansadansadansa lite in a while. Ska dricka kaffe big time först och sen försöka överleva resan till gymmet, om det går. Vilket ser rätt chanslöst ut. Skitväder. WELL, nu ska jag avsluta detta positiva inlägg innan mitt glada humör smittar av sig på er. Livet är awesome kåmpisar, det vet ni. Bara inte idag. Woop. Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback