Breathe you in



Tju. Sådär, det var typ sista ifrån den shooten. Och min kamera klarar sig rätt bra ändå tycker jag. Min babe. Hmm. Tisdag idag, second day. Den var lugn. Imorgon är det dock skolfoto, och nehehedå vad jag inte är taggad. Mitt hår lever sitt eget liv och dessutom har jag tidernas aknehärva i pannan. Skitmysigt. Kommer se helt ofab ut när alla andra will be there där styled all the way och jag ba, vem vare? vem vare som sa att man skulle vara snygg idag? Typ. Har lite schoolwork som borde vara gjort också, tills imorgon. Har jag gjort det? Inte alls. Tänker jag göra det? Nä inte det heller. Bokomslagsförslag som ska lämnas in om en week och jag har knappt valt bok än, vad hände med flowet liksom? It's gone. Skulle hellre dansa och vara glad och dum och kär, låta livet åka frittfall och typ bara hänga med. Se vart man hamnar. Något sånt. Alla tjatar om att man ska ta vara på tiden man har, och varför wastear jag då min tid i skolan? Klart jag kan see the point där men jag önskar att jag inte gjorde det. Vill vara wild and crazy och springa halva jorden runt typ, inte bara planera att göra det some other time medans jag dödar timmarna i klassrummet. Känns som typ tidernas waste of time. Men vad vet jag. Gotta go, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback