Get wasted on love, get wasted on life, get wasted on anything that's right. Get wasted, get wasted, get wasted, get wasted with me.


Typ hejw. Eller ah så. Är så trött att det gör ont att vara vaken. Hängde i skolan all day, sen hade jag dance med mina littlekiddos och fifäsen vad vi är bra. Ska vara proud_chey_94 om några veckor när vi är klara och langar grymmaste uppvisningen för alla päron and friends. Hoho. Alla som inte dansar är våldtäktsmän typ. Idag var jag high on life men det var måndag och resten av världen befann sig in this kind of grå deppmodestyle eller något, alla var griniga. GRRRINIGA. Men jag ska inte klaga. Been there done that. Anyways, sängen typ nue. Och kollakollakolla vem som precis drog ihop ett inlägg om nada. Suck. Usch vad jag vill typ göra allt just nu. Ni vet, det kliar i fingrarna, myror i brallan. Vill dra men stanna, vara ung och dum och ni vet snubbla på allting men det gör inget för det kan få vara skit om det är bra ibland. Vill inte fastna. DRAVEL. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback