Somliga ljus brinner aldrig ut



Orkar inte med hur bra ni är, hur bra vi är. Ups and downs i livet spelar ingen rolllll för vi består liksom. Dumma kvällar, förjävliga mornar, knasiga dagar och allt däremellan, det blir så galet mycket bättre när jag får spendera dem med er. Hhoho. Right now i skrivande stund äter jag lite pizzzaa igen. Äter bort det jag tränade upp på gymmet i morse typ, väldigt bra. Ska ha cred dock för att jag klev upp innan tolv, innan tio till och med för att dansadansadansa lite. Inge våldtäktsman här inte. Woop. Ikväll ville sig inte våra planer så vi fixade lite nya. Det ska bli bra, för jag menar det är lördag, om det inte blir bra så är det fortfarande bra. LÖRDAG liksom. Inga ord. Ni fattar vad jag menar. Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: michelle

Besta <3

2010-10-17 @ 13:43:15
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback