Live fast and die young



HELLO. Här har vi dagens slitnaste cheyer som släpade sig upp tolv för att äta tacos till frukost. Ingen rutin alls och rätt lazy som vanligt. Mitt hår såg ut som om det fångats i en stormvind och gårdagens smink var inte lika charming som det var då så att sägaa. Drack mängder av kaffe dock och till slut så började jag känna mig lite som en människa igen. Synd att det inte hade samma inverkan på mitt face som såg ut som om det hade haft fjorton svåra år eller något. Igårkväll hade vi det i alla fall brabättrebäst, och hängde lite med några från sommarjobbbbbeeeet. Woopwoop. Yes. Hmm. Nu har jag en miljon saker att göra och ork som räcker till att ligga i sängen typ. No good combination. Men det är bra. Jag är glaaad. WIE. PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback