The awkward moment in McDonald's when an emo orders a happy meal.



Haha hello. Här ovan ser ni moi och michelin tryin' to look smart snabela bikbok. Om vi lyckas? det drar vi lott om. Radiohuset var intressant i alla fall. Vi kollade lokalerna, såg när de sände live på P2 och spanade in grammofonarkivet. Rätt chili. Efteråt hängde Steffie på in till stan så vi rullade dit alla tre, och efter några timmars vandrande i snökaoset åkte vi hem för en visit hos michelle där det bidde slöfasoner all they way. Ligga i sängen, dricka cola och spela musik lite för högt, yes you name it. Åt lite mat på det hela, skrattade så jag fick håll och sen lite nostalgifeelings på det då vi tittade på mobilvideos från förr. Err vad tiden går fort. Gymnasiemässan började för alla 95'or today och det känns fortfarande som att jag var där själv i typ förrgår? .. Nope, hänger inte med alls här.
 
Hemma nu i alla fall och börjar inte förens halvtvå imorgon. Rätt fett. Jag menar den här veckan har ju inte direkt dödat mig om vi säger så. Sovmorgon ♥.
Blir till att se på dålig film och dricka för mycket te nu, igen. Rädda halsen och skrämma bort mördarförkylningen ni vet. Woop. Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback