It only hurts when you start pretending it doesn't.



Ayo. Fick gå cirkus en timma tidigare från skolan igår så det blev hem och sova ikapp lite. Vaknade runt six o' clock sådär och min kropp och hals kändes lite mer friskus då så jag spontanade över till steffies för att hänga där med henne och isa. Det bidde cola och chirre framför Kommissarie Späck which was kind of ÅSM. Efter diverse dumheter skulle jag rullat hem men icke sa nicke. Kände helt enkelt inte för att trotsa vädret en gång till så det blev sleepover på det hela istället. Sov lite för lite once again men klev upp tolv eller något sånt och åkte hem för att ta en fika med älin. Babblade i några timmar och ett antal kaffekoppar senare så rullade hon vidare och jag käkade lite food. Ehhrrr. Nu är nue, och jag gör inte så mycket alls. Håller mig nog till soffan och colan tonight. Är fett mega-avis på Jenny som får se Oskar om typ en timme, fifän vad jag också vill!!11 Eh. Anyways, --> bra låt right here! Och har ni massa tid över så kolla Ke$has nya album Cannibal. Det är rätt fett. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback