Sumpan ser man sedan dör man.


Soldat, jag var så ung och så lojal. Jag sa, jag blir aldrig en sån från stan.


Ayo. Oskar, Södertälje, lördag, Klubb Molto. Extrabiljetterna släpptes igår och it's still några kvar...  Hååh det kliar i fingrarna.. Blubblubb. Sitter på mediakunskapen och skriver radio-dokumentär-rapport. Det är precis lika exciting som det låter. Är dock klar om fem så det är ingen biggie och efter den här har vi bara en lektion kvar, sen slutar vi! Woooooop. Har ni spotify igång vänner kan ni lyssna Rihannas nya album Loud, några few låtar är pretty damn sharp. Och måste nämna Robyns nya som kommer om fyra freakin' days!!!1111ettett. Wosh. Ba. Ge mig sommarrrr, cashflow och konserter. Och Grekland också. Ge mig Grekland. Eh. PUSS va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback