Konversation

Elin - Hädanefter heter jag Elin Elvis.
Amanda - Haha sure, och jag heter numera Amanda Abraham.
Tess - Haha okej, och då heter jag Tess Lincoln!

Amanda - Lincoln? Han var ju smart, jag vill också heta något smart!

...




Vikarie - Ja men det kan ju vara viktigt med allmänbildning, annars klassas man som rätt osmart.
Elev - Men jag behöver inte det, jag har redan praoat där och de gillade mig.
Vikarie - Ja men förhoppningsvis ska du ju inte praoa livet ut, man måste ju ha ett riktigt jobb med fast anställning!
Amanda - Du ska väl inte säga något, du är ju vikarie?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah! x)

2010-05-04 @ 16:32:33
Postat av: Elin. L

du är bra klyftig, amanda ;)

2010-05-04 @ 19:33:32
Postat av: amanda.

Hörru Elin, när alla andra hade skrattat åt mig i fem minuter var du den som sa - Jag fattar inte.... Inte så klyftigt själv vavavava

2010-05-05 @ 18:40:22
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback