Från och med då från och med du



Kollaps vänner. Torsdagkvälllar är aldrig bra kvällar. Min dator är hos min padre, men jag bor hos mammi för tillfället. Minneskortet med mina bilder verkar vara väck (!!) och jag bokar som vanligt upp varenda ledig stund jag har. Två veckor kvar. Två veckor kvar.
Helgen ska bli grym, jag ska bara tagga till först. Hösten verkar också bli grym, håller ena tummen för NTI och andra för att jag får en dansgrupp. Ska på utbildning i tre dagar och sedan vore det otroligt kul att få börja till hösten. Håller tårna också för säkerhets skull. Nu ska jag hitta till sängen, sov gott!

PS. Ingen dator + bokat upp all ledig tid = Jag bloggar på söndag. Kaaanske innan. Kram DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback