Away says hate, closer says love



I sommar ska jag spela gitarr, grilla, få fjärilar i magen, umgås, läsa Harry Potter igen, måla naglarna i fina färger, köpa blommiga kläder, flytta in i min nya kjol, bo en del på stranden, bada, dansa tills det värker i fötterna, bli brun, äta glass, spendera mysiga kvällar med mysiga vänner, vara ledig, jobba också, inte ha några läxor, hitta någon med fina ögon och lockigt hår, ha tid, göra för lite för mycket, sjunga, ligga i gräset, skratta, vara ute när det regnar, titta på film ibland när det regnar också, skapa nya minnen, titta tillbaka på gamla minnen, ta vara på tiden, fotografera, hitta energi, vara färgglad, tycka om någon mer jättejättemycket, plocka blommor, äta jordgubbar, sova länge, vara nervös för gymnasiestarten, gå barfota fast att det gör ont att kliva på småsten, skriva något fint, träffa människor jag tycker om och tusen andra saker.

Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag älskar dig, Amanda. Din blogg, din personlighet, dig, ditt sätt att skriva, dina inspirerande bilder. Dig. Du. Är. Bäst. Och du inspirerar verkligen mig, sötis! Nu måste vi ta och ses snart - OK? :)

2010-05-30 @ 23:49:02
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback