Addicted to the fast life


Hej ni. Har varit rätt så off här och once again, - jag är ledsen för det. För tillfället är min blogg handikappad för min minneskortsläsare är puts väck. Förhoppningsvis letar den väl sig tillbaks någon gång snart men annars kan jag inte överföra bilder igen förens i slutet av veckan.. Sadface så att säga. Jag får blogga på så gott det går iallafall, vilket inte bör vara så svårt då jag har en sisådär femtusen bilder på datorn.. Anyways, idag var jag inne i storstaden och köpte en t-shirt mer till samlingen, ehe.. dessutom sprang jag runt och dreglade inne på topshop. Det finns way to mycket fint därinne. Mer då? Alldelles för ett litet tag sen kom jag hem ifrån att ha tränat med Steffie, det var kewl och imorgon hoppas vi på träningsvärk. Nu ska jag nog käka lite senmiddag och glo lite på facebook. Morgondagen innebär skola men som tur är så är vi lediga på fredag. Har braiga planer för helgen och ska dansa dessutom! Yesbox. Ha det bäst hörni, och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback