Here goes nothing



Tjaba. Känns dönajs med fredag idag, känner att mitt sovande inte har varit på bästa fronten den här veckan. Därav huvudvärken i guess. Just nu sitter jag här och dreglar lite över sommarkläderna i wish i hade hängandes i min garderob om vi säger så. Än så länge duger det ju bra att bara titta på dem i kataloger och på nätet sådär, för att ta mig ut och prova dem känns inte så väldigt frestande när man knappt kan titta sig i spegeln utan att bryta ögonen när man ser sin egen blekhet. Eh ja ni vet. Jag vill ha sommar och fräknar och vara brun och ha vind som blåser i håret utan att man förfryser öronen osv. Tyvärr ju känns ju det liiite avlägset men bara det faktumet att det fortfarande är ljust ute efter klockan fyra gör en ju lite gladare i hjärtat. Yes. Nu ska jag rådissa Let's dance och dricka cola. Friday i'm in love och allt vad det är, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback