All you got to do, is smile that smile. And there go all my defences.



Lite interesting facts om mig sådär.

- Jag har ingen humor. Jag skrattar åt allt.

- Jag är rädd för dammsugarna som finns på träslöjdar.

- Jag är fullt kapabel till att använda mig utav ett grammatisk korrekt och välvårdat svenskt språk, men jag känner bara inte för det. Vem fan vill läsa det ändå liksom?

- Jag har ett filmklipp på min facebook som 32 personer gillar. Det tycker jag är koolt.

- Min fot har somnat.

- Jag har WAY to många skor. Nästan så att jag tar addiction till nya höjder faktiskt.

- Jag har varit i tolv länder.

- Trots ovanstående är jag V Ä R D E L Ö S på geografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback