You're only as small as the world will make you seem



Hellu readers. Har ju uppdaterat förfärligt dåligt den här veckan och ja vad ska man säga, jag har varit trött? Thats the truth liksom. Annars då? jag har läst ut två böcker, ohyes proud to be boknörd. Jag leverade MVG på mitt franskaprov också! Och det mina vänner, det är värt en applåd! Jag har plågat mig igenom varenda lektion sedan sexan och undrat varenda gång hur i hela världen jag kunde välja något så utomordentligt tråkigt.. Haven't found the answer yet så att säga. Anyways, det är ju alltid kul att få lite cred när man faktiskt försökt så det där lilla mvg'et satt ju inte helt fel! Förutom det har väl allting flytit på sådär vanligt och inget sådär superamazing har hänt. Men ändå känns det som att det ligger någon slags jäkla anger inne i min mage och bara väntar på att få typ explodera snart. Dunno what men det är weird. Dessutom har jag huvudvärk stup i kvarten, galet det där. Jaja, puss på er som läser trots ingen upping alls och har ni spotify kan ni ju söka på never shout never. Dom är fina! Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Elin. L

Du är fin finare finast. <3

2010-03-18 @ 21:30:22
Postat av: Jenny

wow! grattis till mvget :D

2010-03-19 @ 00:00:53
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback