untrust us



In a moment, everything can change.
Det är så förbannat hemskt att sådant här måste en del utav livet. Vila i frid

Edit; Det var inte någon anhörig till mig som gick bort i fredags, men en anhörig till en kille i min paralell. Det är så fruktansvärt hemskt att människor och framförallt unga människor som behöver sina föräldrar som mest då ska behöva gå igenom saker som att förlora dem, livet är inte rättvist och det som hände är så förbannat fel. Det finns nog inte riktigt ord ens för att förklara hur otroligt illa det måste kännas för alla anhöriga och jag tror att något som det här kommer man aldrig att kunna komma över, det är någonting man får lära sig att leva med.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Usch, har du ocksa just förlorat nan familjemedlem eller vän? Jag förlorade min morfar i fredags =(

2010-03-21 @ 17:34:52
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback