STOCKHOLM CALLING



Nämen tjena! höhö. Vad har ni för er? Jag har iallfall inte för mig mycket. Tjadå!
Nääää jag bara skoja jag har för mig en himla massa vet ni. Alldeles nyss satt jag och studerade franska sådär men sen liksom gled jag därifrån lite smidigt för det var så förbannat tråkigt och så hamnade jag här. Igår satt jag uppe till fyra bara för att jag inte ville gå och lägga mig. You know why? Jag ville helt enkelt inte att det skulle bli söndag och allt vad det innebär. Tyvärr blev det ju det iallafall. Så nu är jag skittrött för inte fasen kunde jag sova halva dagen som vanligt, och ångest har jag också. Sketna skola. hähähäh pusssiss. Nä. Nu undrar ni ju säkert vad sjutton jag ville ha ut med det här inlägget, och ja ni.. Det undrar jag med. Eh. Jaja, snart kommer släkten och förfirar lite för vet ni vem som blir sexton år på lördag. ME. mihihih. Okej, förlåt. Jag ska sluta. h e j d å å å &  g o o d b y e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback