Whenever I am sad, I just stop being sad and be awesome instead. True story




Mihihihih kolla vad många mig. Nä skoja bara, så töntiga ska vi inte vara. Men har ni inte saknat mina webcambilder lite? Mjo jag tänkte väl det. Vad gör jag då? Jo jag sitter och lyssnar på soundtracken (det är ett coolt ord, soundtrack. sound sound sound, eheh) till Glee. "Papa don't preach har jag hört noga räknat 14 gånger nu. Najs va. Mmhm. Annars då? Jag har redan tappat bort räkningen på hur många dagar jag varit i skolan, jag menar dagarna blir ju som år typ.. Eller okej, så illa är det inte. Faktum är att vi har väldigt roligt i skolan för tillfället, eller kanske inte själva delen som gäller studera osv men på raster och håltimmarna har vi sådär grymt kewl. Igår grävde vi fram en bänk ur snövallen för att kunna sitta ute (solen sken ju föfaan), och sen kastade vi snöbollar på en lärare som inte är så omtyckt sådär, Lena för er kvarnisar som vet. Maha! Idag hittade vi en bashögtalare i datasalen som vi kopplade in och helt plötsligt var hela livet helt discodisco! Ehehe. Ja ni ser, tänk vad kul allt kan bli om man bara försöker. Hihihi

Hmm. Jag kanske borde tillägga att snöbollarna inte träffade Lena. Så no skada skedd så att säga. Don't worry be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback