if we ever meet again i won't let you get away.





Lite bilder från min och Elins promenix för några helger sen. Som ni ser var vi ju sådär allmänt dumma i huvudet som vi alltid är Höhöhö. Annars då? Idag när jag kom hem från skolan upptäckte jag ett nytt hav en bit utanför min lägenhet. Det var jätteintressant faktiskt. Synd att jag inte hade badkläder för då hade jag ju kunnat simma över. Eh. Okej, nej det var såklart inte ett hav.. Det var den där jäkla snön som nu äntligen börjat smälta som lagt sig i en fantastiskt 25-meters vattenpöl bara sådär mitt i vägen. Japp. Mer då? Jag är trött, alltså döförbannat skittrött. Min kära lillasyster fick nämligen en väckarklocka i julklapp. En sådan där som lyser lite starkare och starkare hela tiden så att man ska vakna till solljus. Solljus och solljus liksom, mer som ett lysrör uppkört i nyllet. Anyways, den där väckarklockan lever ju sitt eget lilla liv och stänger man inte av den inom en viss tid så börjar den låta. Och inte låter den som en vanlig väckarklocka, nejnej, som en matchning till det där solskenet så ska det ju såklart vara fiskmåsar.. Så klockan halvfyra imorse vaknade jag av ett, ja? Jag vet inte vad.. - femtioelva fiskmåsar som någon försökte ha ihjäl på samma gång -  och flög upp ur sängen. Min första tanke var i princip "Göm dig Amanda, annars dör du". Sedan rusade jag allt jag hade upp på övervåningen och lyckades i farten skrämma skiten ur katten, var helt inställd på att väcka hela familjen och berätta att det var en mördare i huset. Sedan insåg jag att det var Filippas jäkla väckarklocka. Trevlig morgon va? Neeee. Så idag har jag fördrivit alla dagens lektioner med att sova och känner att jag inom en väldigt snar framtid tänkte ta upp det sovandet. Men först tänkte jag bara berätta för er att jag är mer och tävlar igen, var ju ages sen liksom. Iallafall, här är sidan och det hade varit väldigt kewl om ni finisar ville rösta på mig! Jag är nummer fem som ni ser. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Elin L

hahahahah fiiiiiina bilder du, särskilt de två nedersta...... Höhö

och fin text också btw, hoppas du sover gött inatt, man blev ju riktigt medlidsam när du skriver sådär!

2010-03-30 @ 22:18:41
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Har röstat =)

2010-04-03 @ 17:24:36
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback