håkan hellström

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Upprepa inte en låttitel.

Är du man eller kvinna?
Kom Igen Lena

Beskriv dig själv:
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Hur känner du dig?
Går vidare

Beskriv stället där du bor:
Magiskt, men tragiskt

Platsen du skulle resa till om du kunde åka vart du ville:
Jag har varit i alla städer

Hur du helst transporterar dig:
En vän med en bil

Din bästa vän är:
Förhoppningar och regnbågar

Du och dina bästa vänner är:
Fairytale of New York

Hur är vädret?
Dom dimmiga dagarna

Favorittid på dagen:
Så länge du är med mig

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
Gatan fram

Hur är livet enligt dig?
Tro och tvivel

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Nu kan du få mig så lätt

Din rädsla:
Atombomb

Ditt bästa råd:
Mississippi kan vänta

Hur du skulle vilja dö:
Uppsnärjd i det blå

Din själs nuvarande tillstånd:
Ramlar

Ditt motto:
Bara dårar rusar in


Kommentarer
Postat av: Elin L

Stiligt var ordet! Fan va grym

2010-03-06 @ 21:52:06
Postat av: amanda.

Haha din gurka, I guess it is times like this som det svider lite att inte ha egen blogg? hähä så gåre om man lägger ner sörru :)

2010-03-06 @ 22:01:15
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback