Dom kommer kliva på dig igen





Hallå där köp blåbär! Hiho. Är nu hemkommen från spårvagnarnas city, the place to be för alla Glenn's och även en del utav min släkts hemstad. Göteborg så att säga! Jag har haft det finfint och hunnit med både Liseberg, bio och Nordstan. På Liseberg åkte jag det mesta otroligt nog, till och med balder! Och på bio såg jag shrek, haha och där kan jag nog inget säga. Den passade mig och min dåliga humor helt awesome! Ska ni se den så titta på ankan.. HAHAHA jag garvar lika mycket nu som då.. I nordstan sprang jag mest runt och tittade på allt. Hihi och så var jag en nanosekund ifrån att köpa nya skor, men sedan insåg jag att mina fötter inte behövde några nya kompisar när de redan har 16 par.. Så mina ögon fick ett par nya kompisar istället, solisar! Ehehe men det var nog lika illa det.. Nu ska jag hitta en huvudvärkstablett och ladda upp lite bilder hereee. Pusseen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback