I know that i've got issues, but you're pretty messed up too



hello. Alldelles nyss jagade jag glassbilen genom halva kvarteret. ehe. Den stannar nämligen inte särskilt länge på varje plats för konstigt nog är det inga som vill köpa glass nuförtiden. helskumt. Jaja, till slut stannade den och jag fick min chokladglass. It was good. Annars tänkte jag att jag skulle skryta om att jag har sportlov imorgon! ni vet, sova femton timmar om dygnet istället för fem, och lägga plugg och allt annat jobbigt åt sidan för en vecka. oh yes! ahojo juste, idag åt jag på sibylla med lite gött folk. och alltså det är inte så att jag kan rå för det men varenda gång jag är och käkar med familj eller vänner så får jag lite ångest i hjärtat när jag ser alla människor som sitter ensamma. Nästan så att man vill gå fram och ge dem en klapp på axeln för att cheera dem up liksom. puttenuttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback