Det finns inga ord för det, på det här jävla språket. Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak.



Här är en lista med allt som jag tycker är förbannat jäkla skitirriterande. (för omväxlingens skull liksom, jag brukar ju dra de bra sakerna.)

- snön.
- snön igen.
- tänkte skriva snön en gång till men vintern kändes lite mer suprising sådär. så vintern.
- människor som tror att de är bra på saker när de inte är det.
- ja och sen kunde jag ju egentligen bara skriva ut lite namn här men jag tänkte på personernas i fråga privacy och är så snäll och inte gör det..
- jag när jag är på dåligt humör. fyfan alltså. jag måste vara historiens största pain in the ass. stackars er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

snön tar kol på mig!

sv: ja som fan:D dom kommer till debaser(stockholm) men det är 18 års-gräns D: det suger!

2010-02-23 @ 08:31:56
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback