mm watcha say



Hello fellas. Hade inte planerat att blogga idag då jag antog att varken jag eller ni läsare tänkte hänga något här framför la computer. Dock börjar ju julen lida mot sitt slut nu och visst fasen hamnade jag här ändå. Lika bra det då jag kan passa på att säga puss på alla er och god jul! Fy sjutton vad bra ni ärrr, och hoppas ni haft en typ asskicking dag! I had i alla fall och everything turnade out to be pretty damn good. Nu känns det dock lite som att jag ätit mig gravid och inom en snar framtid planerar jag att rådäcka i sängen. Ska borsta tänderna och klappa lite på hunden först bara. Looove

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah jag har hängt vid datorn rätt mycket! som vanligt ;)

GOD JUL <3

2010-12-25 @ 00:32:19
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback