Sex pack fem gram och en miljon



Bästa öset på länge och min kamera pallade trycket all the way fram till gubben i lådan då jag skulle filma. Alla kan ju den låten utantill by now which means att alla sjöng med så ljudet bidde messed up. Haha. Men det är chili för har typ en miljon pix att visa er ändå. Är gladgladglad att jag var där och gladgladglad för att min kamera levererar pretty damn sharpa kort i alla situationer which makes it worth it att ha slösat tolvtusen på den. Heee. Daniel var sharp han med dock inte bättre än Oskar om jag ska vara ärlig. Men det känns ändå rätt good att ha sett båda i år. Får bli en re-do till nästa sommar och menar verkligen sommaren då, beacuse från igår kan jag konstatera att utomhuskonserter är bäst. Dock är jag grymt happy ändå att jag var där för right there next to me där bland alla andra människor träffade jag Jenny. Haha det är crazy vad världen är liten och Jenny, vi måste ses igen! Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha ja så sjukt att vi stod brevid varandra!

Du! det är ett måste, spikat :D

KRAAAAM

2010-12-12 @ 20:19:34
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vi måste stått typ jättenära varandra :) jag tyckte daniel var grym, har också sett Oskar och jag tycker han var asbra också!.

Men vilka snygga bilder du fick! Själv tog man ju då typ fem st med sin dåliga digitalkamera som sedan dog av batteritorsk, haha!

2010-12-13 @ 16:11:35
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback