Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem. Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig, men kanske inte riktigt än.



Helloo. Helgen blev fin och spenderades med mina favoritpeople. Lite dddansa och lite fest. Lite sänghäng med diverse filmtittande, datanördande och coladrickande, ni vet standard. Woopwoop. Och by the way så tar jag tillbaka allt jag sagt om dåligt väder förut. Det här tar istiden till nya höjder, Sverige is turnig into Arktis.
Är lite sur på nisslas som åker till thailandet imorgon. Skulle inte banga på att switcha place och landa i trettio plus instead of trettio minus lagom till jul. Err.

Lov på tisdag i alla fall, och can't wait. Ska spendera kvällen med kollektiv nummer ett hos louise's place och tjilla lite med tjejerna från gamla klassen. Får se om jag drar vidare till kollektiv nummer två afterwards och joinar michelin och brudarna på lite uut. Har sweeta planer på att träffa trion också, johan, william och älin. Killarna är ju all into griller de bandynördarna, så det blir en heldag someday på ekvallen! Med skridskor.. Eh. Haha lookin forward trots att både jag och elin är helt inkapabla till att ens stå upp på skridskor. Men way to go, sällskapet gör det värt!

Ska hinna med en tur till götet också, och det känns inte helt fel. Nyår är still oklart men är inte så mycket för att planera sånt. Förra året hängde jag med grabbarna hos sampa och rullade hem helt okej tre eller något, vankas drag med brudarna i år dock. We'll seeee.
Sammanfattningsvis så ska det bara bli grymt skönt med lov. Ladda upp och tagga för tvåtuseneleven. Hejaheja.


Kommentarer
Postat av: Jenny

galet fin bild! älskar ljuset :D

2010-12-19 @ 18:01:24
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback